Η ΑΞΙΑ ΤΗΣ ΟΠΤΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: Ενημερώνει, εμπνέει και παρακινεί το κοινό.
Στον σημερινό ψηφιακό κόσμο, οι άνθρωποι λαμβάνουν καθημερινά σημαντικές ποσότητες πληροφοριών. Οι οργανισμοί ανταγωνίζονται για την προσοχή του κοινού τους παράλληλα με μηνύματα από άλλες επιχειρήσεις, τα μέσα ενημέρωσης και τα κοινωνικά δίκτυα.
Η ΑΞΙΑ ΤΗΣ ΟΠΤΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ υποστηρίζεται από ισχυρά οπτικά στοιχεία βοηθά τους οργανισμούς να ξεχωρίσουν, να δημιουργήσουν γρήγορες συναισθηματικές συνδέσεις και να διευκολύνουν την κατανόηση γεφυρώνοντας το χάσμα μεταξύ εννοιών και λέξεων. Η οπτική επικοινωνία συνδυάζει την απεικόνιση δεδομένων και τον γραφιστικό σχεδιασμό για να μεταδώσει πληροφορίες με έναν ελκυστικό τρόπο.
Χρησιμοποιεί επίσης διάφορα οπτικά στοιχεία για να αναπτύξει μια ιστορία και πολλαπλές μορφές για να προσεγγίσει το κοινό.
Γιατί η ΑΞΙΑ ΤΗΣ ΟΠΤΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ είναι σημαντική για τις επιχειρήσεις?
Η συνεχής ροή ψηφιακού περιεχομένου έχει οδηγήσει σε μικρότερες διάρκειες προσοχής και ψηφιακή κόπωση. Το να ξεχωρίσει μια επιχείρηση στην πολυσύχναστη ψηφιακή αγορά του σήμερα είναι όλο και πιο δύσκολο αλλά και όλο και πιο κρίσιμο. Ο ρόλος της οπτικής επικοινωνίας δεν ήταν ποτέ πιο σημαντικός, με την έρευνα να υποδηλώνει ότι οι άνθρωποι συνδέονται και θυμούνται τα μηνύματα πιο αποτελεσματικά όταν οι εικόνες συνοδεύουν τις λέξεις.
Η πανδημία COVID-19, η οποία άλλαξε για πάντα τον τρόπο και τον τόπο εργασίας των εργαζομένων καθώς και τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι κάνουν αγορές, ενίσχυσε περαιτέρω την ανάγκη για οπτική επικοινωνία. Οι οργανισμοί που προηγουμένως βασίζονταν σε παραδοσιακές, πρόσωπο με πρόσωπο αλληλεπιδράσεις με τους υπαλλήλους τους, τους πελάτες, τους συνεργάτες και άλλα ακροατήρια έπρεπε να προσαρμοστούν γρήγορα για να επικοινωνούν μαζί τους μέσω ψηφιακών καναλιών. Μια πρόσφατη μελέτη διαπίστωσε ότι το 2020, το έτος που ξεκίνησε η πανδημία COVID-19, οι άνθρωποι υπερδιπλασίασαν τον χρόνο που αφιέρωναν στην κατανάλωση περιεχομένου κάθε μέρα από έναν μέσο όρο τριών ωρών και 17 λεπτών σε έξι ώρες και 59 λεπτά.
Τα οπτικά στοιχεία, συμπεριλαμβανομένων των βίντεο, των εικόνων και των γραφικών που συνοδεύουν τις λέξεις, βοηθούν επιτυχώς να διαπεράσουν την ψηφιακή ακαταστασία για να ενημερώσουν, να εμπνεύσουν και να παρακινήσουν το κοινό.
Τα οπτικά μέσα δημιουργούν αποτελεσματικά μια συναισθηματική αντίδραση, κάτι που είναι σημαντικό δεδομένου ότι τα συναισθήματα αποτελούν τη βάση για έως και το 80 τοις εκατό των αποφάσεων ενός ατόμου. Οι οργανισμοί που προσφέρουν συνεκτική και προσανατολισμένη στο κοινό οπτική επικοινωνία μπορούν να βασιστούν σε αυτές τις συναισθηματικές συνδέσεις για να δημιουργήσουν εμπιστοσύνη, να ενθαρρύνουν την αφοσίωση και να διαμορφώσουν θετικές εμπειρίες μάρκας για διάφορα και παγκόσμια ακροατήρια.
Ο Στοχαστικός γραφικός σχεδιασμός υποστηρίζει ποικίλα κοινά.
Κάθε οργανισμός έχει ποικίλα κοινά με διαφορετικά στυλ μάθησης, πολιτισμικά υπόβαθρα και γλώσσες. Η οπτική επικοινωνία και ο γραφικός σχεδιασμός έχουν τη μοναδική ικανότητα να κάνουν την επικοινωνία πιο περιεκτική και προσβάσιμη σε αυτά τα ποικίλα κοινά όταν εκτελούνται με στοχαστικό και στρατηγικό τρόπο.
Οι οργανισμοί πρέπει να λάβουν υπόψη τις παρακάτω παραμέτρους για να χρησιμοποιήσουν αποτελεσματικά τα οπτικά στοιχεία για να προσελκύσουν ποικίλα κοινά:
- Μήπως το νόημα αυτών των χρωμάτων και συμβόλων διαφέρει μεταξύ των πολιτισμών; Πρέπει να τα προσαρμόσουμε για ορισμένες παγκόσμιες περιοχές;
- Αντιπροσωπεύει η εικόνα του εμπορικού μας σήματος την πλήρη ποικιλομορφία του κοινού μας;
- Έχουμε εξετάσει πώς αυτό θα απευθυνθεί σε όλα τα τέσσερα στυλ μάθησης (οπτικό, ακουστικό, ανάγνωσης/γραφής, κιναισθητικό);
- Ανταποκρίνονται οι εικόνες, οι γραμματοσειρές και τα χρώματα μας στα πρότυπα προσβασιμότητας; Υπάρχουν ευκαιρίες για εμάς να βελτιώσουμε την προσβασιμότητα (π.χ., περιλαμβάνοντας περιγραφές εικόνων με οπτικά που μοιράζονται στα κοινωνικά μέσα);
- Είναι εύκολο να διαβαστεί το χρώμα και το μέγεθος αυτής της γραμματοσειράς και έχουμε τραβήξει οπτικά την προσοχή στις πιο κρίσιμες πληροφορίες;
- Πώς θα αποδοθούν αυτά τα χρώματα για άτομα με οπτικές αναπηρίες;
Οι οργανισμοί που βάζουν τις ανάγκες του κοινού τους πρώτα μπορούν να χρησιμοποιήσουν την οπτική επικοινωνία για να δημιουργήσουν αποδοτικά και αποτελεσματικά νόημα και να χτίσουν συνδέσεις που επηρεάζουν την επιχείρηση με θετικούς τρόπους.